catchingup

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Eva Wedberg - 8 mars 2013 09:12

Idag kommer min vän Ingrid hit och ska stanna över helgen.

Ingrid och jag har känt varandra sen vi var 7 resp 8 år gamla. Då bodde vi i Sunne några mil utanför Östersund. Hennes pappa var präst och min pappa körde färja i Storsjön. Som färjman så hade pappa en tjänstebostad  Isön. Vi var de enda invånarna på ön och Ingrid och hennes familj var närmsta grannar några kilometer bort.


Ingrid och jag har förblivit vänner genom åren, ibland har det varit litet längre mellan vi setts.

Nu delar vi också erfarenheten av att mista ett barn. Hon förlorade sin son Marcus i en olycka för några år sedan.

Genom att hon vet hur det är så har hon kunnat stötta extra mycket under vår svåra tid.


Nu i helgen kommer vi såklart att prata mycket om de vi mist.

Men det blir säkert också skratt, promenader, Melodifestival och god mat med mera


Presentation


Jag heter Eva Wedberg. Jag är en vanlig 3-barnsmamma.
Den 12 jan 2013 rämnade världen då vår älskade dotter Helena tog sitt liv, 21 år ung. Bloggen handlar om hur vi hanterar saknaden efter henne.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards